تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/02/08 - 17:50
کد خبر: 165079

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار کرد:

اکران «ایران برگر» و استقبال بی نظیر دانشجویان/ جعفری جوزانی: امیدوارم دست افرادی مثل امرالله خان‌ها و فتح‌الله خان‌ها از بیت‌المال مردم قطع شود

اکران «ایران برگر» و استقبال بی نظیر دانشجویان/ جعفری جوزانی: امیدوارم دست افرادی مثل امرالله خان‌ها و فتح‌الله خان‌ها از بیت‌المال مردم قطع شود

امیدوارم کارهایی که ما کردیم و شلوغی‌هایی که ما راه انداختیم حق به حق‌دار برسد و آینده کشور در دست امثال شماها و در دست باسوادها و باشعورها بیافتد؛ دانشجویانی که مدیر می‌شوند و مدیریت دارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: فیلم سینمایی «ایران برگر» آخرین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» که هم اکنون پیشتاز فروش اکران نوروزی است؛ با حضور این کارگردان، «محمدهادی کریمی» نویسنده فیلمنامه، «فتح‌الله جعفری جوزانی» تهیه‌کننده و بازیگر و همچنین «سحر جعفری جوزانی» از بازیگران اصلی این فیلم، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، در سالن چمران دانشکده فنی دانشگاه تهرانروی پرده رفت و مورد استقبال بی‌نظیر دانشجویان رشته‌های مختلف قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سه ماه پیش بود...ضعیف ترین و پر ادعاترین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، دیگر خبری از شور و حرارت مخاطبان که صاحبان اصلی جشنواره بودند نبود، نه صف طویلی را همچون گذشته شاهد بودیم و نه لبخند رضایتی...

در سایه سکوت عجیب جشنواه ایران برگر بارها به سانس فوق العاده کشیدو چند هفته ای قبل از نوروز باستانی نوید همدلی و همزبانی را به مردمی می داد که میدان سیاست را مملو از امرالله خان و فتح الله خان ها می دیدند...

مسعود جعفری جوزانی بعد از بیش از یک دهه دوری به سینما برگشته بود و حالا که همه او را گذار نگاهش در باد می شناختند؛  مورد هجمه رسانه های امر اللهی و فتح اللهی قرار گرفت که میخواسستند با تخریب ایران برگر از وجهه تخریب شده جشنواره شان دفاع کنند تا فراموش کنیم که فیلم هایشان چه بر سر سینمای مردمی آورده است...

و حالا اینجا دانشگاه است، دانشگاه تهران، تالار چمران و دانشجویانی که منتظر نوید روزهایی هستند که بویی از سیاست زدگی متعفن مشامشان را نیازارد و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده فنی، با افتخار تمام مراتب تشکرش را از سال ها هنر متعهدانه مسعود جفری جوزانی اعلام می دارد.

بعد از نمایش «ایران برگر»  «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم گفت: افتخار بزرگی بود که امروز در کنار شما هستم، با شما لذت بردم؛ از هیجانتان یاد دوران دانشجویی خودم افتادم. من دانشجوی خیلی شلوغی بودم؛ سر و صدا زیاد راه می‌انداختم و همین هم به انسان برای حرکت؛ زندگی و انگیزه می‌دهد. امیدوارم کارهایی که ما کردیم و شلوغی‌هایی که ما راه انداختیم حق به حق‌دار برسد و آینده کشور در دست امثال شماها و در دست باسوادها و باشعورها بیافتد؛ دانشجویانی که مدیر می‌شوند و مدیریت دارند.

وی همچنین گفت: امیدوارم دست افرادی مثل امرالله خان‌ها و فتح‌الله خان‌ها از بیت‌المال مردم قطع شود و به‌زودی افق روشن ایران و فرهنگ ایرانی و ملت بزرگ ایران را شاهد باشیم؛ که روح ملی‌اش بارها حمله مغول را تحمل کرده و حملات متعددی را از سر گذرانده است و هنوز به کوری چشم همه‌شان ما فارسی حرف می‌زنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» در پایان تأکید کرد: آینده کشور، روشن است و در دست جوانهاست؛ چون آنها می‌خواهند. مهم این نیست که کسی نخواهد بدهد؛ جوان‌ها این کشور را در دست دارند و امیدوارم که این کشتی را به سلامت، عظیم‌تر و باشکوه‌تر به ساحل‌های بزرگتر و به افق‌های روشن‌تر هدایت کنند.

دکتر «محمدهادی کریمی» فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز در ادامه گفت: به بهانه دیدن این فیلم که امروز آن را مشاهده کردید؛ برگه‌هایی را می‌بینید که تبلیغات «ایران برگر» نیستند، چون «ایران برگر» به عنوان یک فیلم، راه خودش را باز می‌کند و در عرض یکماهی که از اکران آن می‌گذرد؛ فروش بسیار بالای فیلم و همین‌طور استقبالی که از محافل دانشگاهی از آن صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده این است که این فیلم راه خودش را بیشتر از این به‌خوبی باز خواهد کرد. این برگه‌هایی که مشاهده می‌کنید «ایران برگر»؛ «رأی پاک» است، که انشاالله رأی پاک در غیاب و نبود پول‌های کثیف در انتخابات‌های آینده قرار بگیرد.

«سحر جعفری جوزانی» بازیگر فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما دانشجویان هستم و با شما فیلم را دیدم، از نامهربانی‌ها بعضی وقتها آدم ناراحت می‌شود که از زمان جشنواره فیلم فجر تاکنون خیلی‌ها سعی کردند جلو تبلیغات و پخش فیلم و این‌که مورد استقبال مردم واقع شود را بگیرند. من خوشحالم که مردم «ایران برگر» را دوست داشتند و بخصوص شما دانشجویان با فیلم همراه شدید و آن را دوست داشتید.

در پایان این مراسم به «مسعود جعفری جوزانی» و هر کدام از عوامل این فیلم به رسم یادبود از طرف انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران لوحی‌هایی اهدا شد که کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» پس از دریافت آن گفت: این لوحی که این‌جا از دست شما دانشجویان گرفتم از هر چیزی که آن ور دنیا دریافت کرده‌ام؛ باارزشتر است.

در پایان اکران فیلم سینمایی «ایران برگر» در دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشجویان این دانشگاه به رسم یادبود با عوامل این فیلم دسته جمعی عکس یادگاری انداختند.

 خبر مرتبط//

اکران «ایران برگر» در دانشگاه الزهرا(س)

 «ایران برگر» به دانشگاه صنعتی شریف رفت

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
طلای جهانی پس رفت
صداوسیما ادعای هک را رد کرد
واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top